Bouwjaar | 03-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.882 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-XF-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
€ 1.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.882 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-XF-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AYAZ B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 12 |
Postcode | 6658 AD |
Plaats | Beneden-Leeuwen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28587444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfayaz.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 388 x 167 x 150 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Apk 03-05-2025
Motor en bak 100% goed
Kleine gebruik sporen
Voor meer informatie bellen of appen +31628587444
= Bedrijfsinformatie =
Huidige auto inruilen in overleg.
Wij kopen alle auto's in
Autotransporten (Bezorgen) is in overleg
Kijk op onze andere Advertenties
Wij werken uitsluitend op afspraak. dus neem eerst contact op voor u naar ons vertrekt.
Bezichtiging alleen op afspraak.
Heeft u nog vragen over deze auto of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging? Neem dan contact op.
Bel ons eerst even voor u van huis vertrekt!! Dit om een teleurstelling te voorkomen dat de auto inmiddels gereserveerd of verkocht is !!
Voor meer informatie bellen
Afspraak op Weekend en avonds tijden ook mogelijk
Autobedrijf Ayaz
Energieweg 12
Beneden-Leeuwen
6658AD
+31628587444
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Kalos | Wederopstanding
Daewoo heeft een bewogen geschiedenis achter de rug. Het begon allemaal met imitatie Opels die met opvallende reclamecampagnes aan de man werden gebracht. Later ontwikkelde de Koreaanse fabrikant zelf auto's en opnieuw waren het de originele reclames waarmee Daewoo definitief naam in de autowereld maakte. Nu verandert die naam in "Chevrolet". De succesformule van veel waar voor weinig geld blijft. Bovendien werden diverse modellen voor de gelegenheid verbeterd, te beginnen met de Chevrolet Kalos 3-deurs.
De Daewoo Kalos heet voortaan Chevrolet Kalos, technisch verschillen de auto's nauwelijks. De Amerikanen denken dat de Amerikaanse merknaam beter in het gehoor ligt en daarom heet Daewoo nu Chevrolet.
Plus
- sterke verbetering t.o.v. voorgaande generatie
- nette prijs
Min
- onhandige constructie achter-gordels
- matige afwerkingskwaliteit
Conclusie
Het lijkt wat omslachtig om helemaal naar Kroatië af te reizen om daar alleen maar te leren dat Daewoo nu Chevrolet heet en de Kalos op details is verbeterd. Maar het effect is als dat van een ezelsbruggetje: wie nu aan een zeldzaam mooi landschap denkt, denkt als vanzelf ook aan de Kalos die daarin rond reed. Bij de gedachte aan interessante cultuur met een tumultueuze geschiedenis, volgt vanzelf ook het verhaal achter Daewoo en Chevrolet. En bij een voordelige reisgelegenheid worden Dubrovnik en de Chevrolet Kalos nu in één adem genoemd.
Alle sterke punten van Daewoo zijn dus gebleven. Vrijwel alle nadelen die in de vorige Kalos-test naar voren kwamen zijn bovendien opgelost. Onder de naam Chevrolet moet de boodschap die bij het nieuwe merk hoort nu meer dan ooit wereldkundig worden gemaakt.