Bouwjaar | 18-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.581 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-788-XG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 9.425,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.581 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-788-XG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M. Lap Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 13 |
Postcode | 6541 DC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3731100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mlapautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Zeer mooie perfect rijdende en schakelende Citroën C3. Deze auto is altijd keurig onderhouden onderhoudshistorie is aanwezig. Voorzien van: Elektrische ramen, Metallic lak, Bluetooth, Radio/Cd, USB, Keyless-Go, Dodehoek assistent, Lane assist, Isofix, Led dag rijdt verlichting, 2 sleutels enz enz.
Deze Citroen C3 komt uit 2017, werd geleverd van 01-09-2016 tot 30-06-2018 en kostte toen € 21.845,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 188 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,6 liter per 100 km en hij weegt 1025 kg. De APK is geldig tot 31-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.