Bouwjaar | 26-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.583 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-GGZ-8 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.583 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-GGZ-8 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zaayer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ommerenveldseweg 67 |
Postcode | 4032 NB |
Plaats | Ommeren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 601632 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zaayer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 989 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 1.160 kg (ongeremd 540 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket 1 (€ 199): Bassis pakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK, Ternaamstelling, Vloeistoffen controle, Vrijwaring inruil auto, Wassen & uitzuigen van de auto
- Afleverpakket 2 (€ 499): Comfort Pakket
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie); 3 maanden Huisgarantie, Halfvolle tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt klein, Ternaamstelling, Uitgebreide poetsbeurt binnen & buiten, Vrijwaring inruil auto
= Bedrijfsinformatie =
Interesse in één van onze voertuigen?
Neem contact met ons op over de beschikbaarheid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.