Bouwjaar | 22-08-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.171 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 91-LZ-ZD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.171 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 91-LZ-ZD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RB automotive Lieren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lierderstraat 20 |
Postcode | 7364 BL |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21606317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2003
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3934 x 1700 x 1563 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.111 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.211 kg
Max. trekgewicht: 850 kg (ongeremd 540 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zeer nette en goed rijdende Citroen C3 Pluriel 1.4I Cabriolet van 22-08-2003 met een afgelezen kilometerstand van 173171 KM
Deze Pluriel heeft een geldige APK tot 22-09-2025.
Onderhouds historie is aanwezig, boekjes netjes ingevuld, losse facturen aanwezig en alle apk rapporten van de laatste jaren.
Laatste onderhoud was 26-08-2024 Nieuwe APK, en olie afvullen.
Distributieriem + waterpomp + tandriemset is vervangen bij: 131631 KM in 2021.
Leuke cabriolet met oa elektrisch bedienbare ramen, elektrisch bedienaar dak, stuurbekrachtiging, trekhaak en elektrisch bedienbare spiegels.
INRUIL MOGELIJK
DISCLAIMER:
Om teleurstelling te voorkomen kunt u het beste bellen voor u vertrekt, dan zorgen wij dat de auto aanwezig is als u komt.
Inruil van uw eigen voertuig is bij ons altijd mogelijk.
Wij rekenen geen extra kosten voor het rij-klaar maken.
Deze advertentie is met zorg geplaatst, toch kunnen er schrijf of tekst fouten in de advertentie staan. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.