![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.661 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-636-SF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 18.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.661 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-636-SF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HARTOG Autostudio |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Simon Stevinstraat 15 |
Postcode | 4004 JV |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 763763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hartogstudio.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2020
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Kenteken tenaamstelling
- Vloeistofcheck
- Schoonmaken
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Olie servicebeurt incl. filter
- 3 maanden garantie
- Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 3 maanden garantie (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- 6 maanden garantie
- Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 6 maanden garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK
Citroen C4 Cactus, Automaat, 130PK variant, Achteruitrijcamera, Parkeersensoren voor + achter, Apple Carplay, Navigatie, Bluetooth koppeling, Parelmoer wit, 4x Vredestein All-season banden,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Cactus | Wel uniek, niet eigenzinnig
De Citroën C4 Cactus is een bijzondere auto. Bij de C4 Cactus draait het niet om status of verfijning, maar juist om prijs, functionaliteit en gebruiksgemak. Om ook aan de buitenwereld duidelijk te maken dat de C4 Cactus anders dan anders is, koppelt Citroën daar een eigenzinnige vormgeving aan toe. Of beter gezegd: koppelde. Voor modeljaar 2018 heeft de C4 Cactus namelijk een ingrijpende metamorfose ondergaan.
![Autotest | Citroen C4 Cactus Wel uniek, niet eigenzinnig](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4065/citroen-c4-cactus-puretech-130-shine.jpg)
Bij de vernieuwde Citroen C4 Cactus (2018) draait alles om comfort. Dat is te danken aan de uitrusting, stoelen, geluidsisolatie en het onderstel. De no-nonsense auto uit 2014 is niet meer.
Plus
- uitgesproken comfortabel
- prettige stoelen
- moderne uitrusting
Min
- niet langer een voordelige, no-nonsense auto
- comfort onderstel vraagt gewenning
- trage reactie achteruitrijcamera
Conclusie
De Citroën C4 Cactus heeft voor modeljaar 2018 meer dan een facelift ondergaan. Dat is goed nieuws en slecht nieuws. Wie de C4 Cactus koos om de eigenzinnige uitstraling en het no-nonsense karakter wordt teleurgesteld. Het uiterlijk is minder uitgesproken en vanwege sterkere motoren en een rijkere uitrusting ging de prijs omhoog.
Citroën heeft deze keuze gemaakt omdat het merk zich helemaal wil toeleggen op comfort. En in dat opzicht maakt de nieuwe C4 Cactus alle beloften waar. De uitstekende stoelen, de rijke uitrusting, de goede geluidsisolatie en het uitgesproken onderstel zorgen ervoor dat de C4 Cactus veruit de meest comfortabele auto in zijn soort is. De Citroën C4 Cactus is daarmee niet langer eigenzinnig, maar nog steeds uniek.