![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.427 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | GD-853-X Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 8.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.427 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | GD-853-X Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roordink Automotive Putten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoge Eng Oost 191 |
Postcode | 3882 TM |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 268746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roordink-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4275 x 1810 x 1533 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Luxe Citroën DS4 van bouwjaar 2015. O.a. voorzien van; climate control, cruise control, navigatiesysteem, bluetooth, lederen bekleding, massage stoelen (elektrisch verstelbaar), DENON premium audio installatie, elektrische ramen voor, elektrisch verstel & inklapbare buitenspiegels, dodehoekdetectie, keyless entry & go en lichtmetalen velgen.
Wordt geleverd inclusief nieuwe APK.
*Distributieriem is vervangen bij 74.382 km / 03-01-2022*
Vanzelfsprekend worden reservesleutel, onderhoudsboekjes en nationale autopas meegeleverd.
Zie voor alle 41 foto's onze website: www.roordink-automotive.nl
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk, voor een prijsindicatie graag foto's sturen naar 06- 23 06 80 64 (whats-app).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
![Autotest | Citroen DS4 Opvallend goed](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2551/citroen-ds4.jpg)
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.