Bouwjaar | 27-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.488 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 22.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.488 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf BOF |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Informaticaweg 8 |
Postcode | 7007 CP |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17327561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 380 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.950 kg
Laadvermogen: 1.550 kg
GVW: 3.600 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,93 l/100km (1 op 12,6)
CO2-uitstoot: 210 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Hierbij aangeboden zéér nette Citroen Jumper Oprijwagen,
2.0 Blue HDI Diesel
131 PK
APK gekeurd tot: 03.04.2025
Oprijwagen rijdt en schakelt goed.
KM stand: 166.488, origineel en aantoonbaar.
1.550 KG laadvermogen.
Super zuinig! rijdt gemiddeld 1 op 15.
Luchtvering
Bouwjaar 2018
Euro 6
Citroen heeft een Distributieketting (Onderhoudvrij)
Handgeschakeld 6 versnelling
Aantal belangrijke opties:
Airco (ijskoud)
Aux
Bluetooth
Bekerhouder
Boordcomputer
Cruise Control
Climatronic
Centraal op afstand
Elektrische ramen
Elektrisch buiten spiegels
Navigatie
Trekhaak
Usb ingang
Er zitten 4x z.g.a.n banden eronder.
Top onderhouden, van begin tot heden! Onderhoudshistorie aanwezig. + 2 sleutels
Oprij bak is begin dit jaar nieuw erop gekomen. (Lier ook)
Inruil met uw huidige auto/bus is mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.