Citroen Jumper 2.0 BlueHDi 164pk L4H2 Marge GEEN BTW Euro 6

€ 17.949,-

Bouwjaar 19-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 181.240 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Citroen Jumper 2.0 BlueHDi 164pk L4H2 Marge GEEN BTW Euro 6


€ 17.949,-

Algemeen

Bouwjaar 19-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 181.240 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Caravan Service Achterhoek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stikkenweg 62
Postcode 7021 BN
Plaats Zelhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 796007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.caravan-aanhanger.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/75 R16
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Afmetingen (LxBxH): 636 x 205 x 252 cm
Wielbasis: 404 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.135 kg
Laadvermogen: 1.365 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal

Nette MARGE bus, Meest ideale maat voor ombouw buscamper. Komt geen BTW meer bij. Deze prijs is compleet geleverd op NL
(grijs) kenteken en nieuwe APK. Euro. 6 motor met 165 pk.

Door lengte van de laadruimte van ruim 4 mtr. ideaal om bij ombouw lengte bedden te creëren.

1e tenaamstelling 19-11-2019 ( 2e eigenaar )

MARGE .. dus ook voor de particulier, komt er GEEN BTW meer bij !
Met Car pass, dus KM historie volledig aantoonbaar !

= Bedrijfsinformatie =

Dit is de Internet meeneemprijs ! Wij rekenen GEEN extra afleverkosten !

Inruil is altijd bespreekbaar !

ALTIJD EVEN EEN MAILTJE OF BELLETJE, OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN ! !

** Klikt u ook eens op ALLE advertenties van deze adverteerder of onze homepage caravan-aanhanger.nl voor ons gevarieerde aanbod !
Daar staan ook vaak meerdere foto's

** Het adres voor MOVER onderbouw - Airco in en opbouw ! ( bank & dak ) Keuring, onderhoud, service, banden etc.
RDW erkend, tenaamstelling & overschrijven direct hier ter plekke geregeld !
** Erkend WEBASTO inbouw & service station. ( Dak airco specialist ! ) Vraag naar onze ,,mes scherpe" aanbieding hiervoor !
** Financieringen zijn via onze website bij het desbetreffende voertuig direct aan te vragen.

Geopend op afspraak .. Omdat we graag even tijd voor u vrij maken ! Onze heerlijke koffie staat voor u klaar !

Zoals iedereen bieden wij onze caravans / campers aan voor internetmeeneemprijzen. ( Tenzij anders vermeld )
Realiseert u zich echter wel dat er soms nog kosten gemaakt moeten worden voor een onderhoudsbeurt en extra garantie.
Daarvoor bieden wij diverse garantie en onderhoud pakketten waar u een keuze uit kan maken. Dit is uiteraard optioneel en niet verplicht.

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!!

Caravan, aanhanger & service Achterhoek b.v. (C.A.S.A)
Stikkenweg 62
7021BN Zelhem ( Gld. )
Tel. (+31) 0314 796 007
mail ; verkoop@caravan-aanhanger.nl
www.caravan-aanhanger.nl
Doordat we veel onderweg zijn voor de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie