Citroen Jumper 30 2.0 BlueHDi L1H1 Economy Trekhaak, Airco, Cruise control, Bluetooth/Handsfree, Elek.ramen en buitenspiegels

€ 10.950,- excl. BTW

Bouwjaar 15-11-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 161.534 km
Deuren 5
Kenteken V-164-TH
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Citroen Jumper 30 2.0 BlueHDi L1H1 Economy Trekhaak, Airco, Cruise control, Bluetooth/Handsfree, Elek.ramen en buitenspiegels


€ 10.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-11-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 161.534 km
Deuren 5
Kenteken V-164-TH
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Versteeg Buurman Barneveld B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Albert Plesmanstraat 20
Postcode 3772 MN
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 413535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.versteegbuurman.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2016 - jul. 2019

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 509 x 205 x 225 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.820 kg
Laadvermogen: 1.180 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Prijs is inclusief onvermijdbare kosten (tenaamstelling, geldige APK) tegen een optionele meerprijs van € 795,- kunt u kiezen voor het ''AVB Premium'' pakket.
Hiervoor wordt de auto zeer uitgebreid geleverd inclusief:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften.
- Slijtagedelen vervangen (de norm is dat deze minimaal 10.000km meegaan óf tot de volgende onderhoudsbeurt, afhankelijk van wat het eerste bereikt wordt).
- Nieuwe APK / minimaal 1 jaar.
- Wassen / Poetsen.
- Half volle tank brandstof en in geval van elektrische auto's een volle accu.

Meer informatie en veelgestelde vragen kijk op: www.versteegbuurman.com/rijklaar
Wilt u deze auto komen bewonderen? Bel 0342-413535 of mail naar verkoopbarneveld@versteegbuurman.com

U bent van harte welkom!

Bij het ontwerp van de Citroën Jumper is alles gedaan om een kwaliteitsauto neer te zetten. Ook deze Citroën is dan ook een auto die tegelijk stijlvol, comfortabel en ingetogen luxueus is. De tellerstand is 161534 kilometer, het bouwjaar van deze auto is 2018. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties.

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie