Bouwjaar | 29-04-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 347.965 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VZ-479-T |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 7.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 347.965 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VZ-479-T |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 0 kWh
Topsnelheid: 160 km/u
Ledig gewicht: 2.729 kg
Wielbasis: 403 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 (incl. BPM) - € 868 (incl. BPM) per kwartaal
Voor prijzen en informatie over export, bezoek onze exportwebsite: www.exportcarservice.eu.
De vermelde prijs voor Nederland betreft een meeneemprijs en is gebaseerd op een aankoop zonder garantie. Onderhoud en aanvullende garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
WILT U DEZE AUTO FINANCIEREN? Dat kan! Neem vrijblijvend met ons contact op.
Let op: wij adviseren u om vooraf te bellen om te controleren of het voertuig nog beschikbaar is, en of er eventueel bijzonderheden zijn, dit om eventuele teleurstelling te voorkomen.
Telefoonnummer: 055 - 323 1635
Indien u interesse heeft in dit voertuig, belt of mailt u ons dan. Dan weten wij dat u serieus geïnteresseerd bent.
De informatie in onze advertenties over opties en/ of accessoires zijn naar beste geweten samengesteld, echter kunnen er geen rechten aan ontleent worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.