Citroen Jumper 33 2.2 HDI L2H1 DC | NAP | Dubbel Cabine | Airco | Trekhaak

€ 5.495,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-01-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 181.208 km
Deuren 5
Kenteken 9-VGG-55
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Citroen Jumper 33 2.2 HDI L2H1 DC | NAP | Dubbel Cabine | Airco | Trekhaak


€ 5.495,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 181.208 km
Deuren 5
Kenteken 9-VGG-55
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Berg Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Veiling 2F
Postcode 6671 MG
Plaats Zetten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 2036400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.berg-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Wielbasis: 345 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.958 kg
Laadvermogen: 1.444 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Interesse of vragen ? Neem dan contact op met ons verkoopteam !

Neem vrijblijvend contact op voor een proefrit !

Al onze voertuigen zijn voorzien van een onderhoudsboek en eventuele rekeningen.

Alle occasions die wij te koop aanbieden zijn door ons technisch en optisch gecheckt !

Tel: 024-2036400


Wij verwelkomen u graag bij Berg Automotive !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie