Bouwjaar | 30-11-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 109.269 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-VFS-32 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 7.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 109.269 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-VFS-32 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B-tham T & C B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schaarweg 2 |
Postcode | 6991 GV |
Plaats | Rheden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26106206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.B-tham.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Kipper
Cabine: dubbel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.370 kg
Laadvermogen: 930 kg
GVW: 3.300 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 235 x 210 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
++++
APK / TUV / MOT: 05-08-2024
Wielbasis / Radstand / Wheelbase: 345
Motor / Engine: EURO4
Laadbak / Pritsche / Platform: 235 x 210
= Bedrijfsinformatie =
+++
! Voor eventuele bezichtiging graag een afspraak maken !
Openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.30 en vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur.
Lunchpauze van 12:30 t/m 13:00
Zie video's van onze voorraad op : https://www.youtube.com/@b-tham/videos
Wij hebben een grote voorraad Voertuigen en Machines voor het Beheer en Onderhoud van de Openbare Ruimte. Zoals: Bedrijfsauto's zoals: Gesloten bussen, Pickup 's, Kipper 's al dan niet met een Kraan, Veegvuilvoertuigen, Maaimachine 's, Veegmachine 's, Vuilniswagen 's, Kolkenzuigers, Vrachtwagens met Haakarm ( en Kraan ), Werktuigen, etc.
Daarnaast hebben we een groot assortiment winterdienstmaterieel, zoals: Zoutstrooiers (aanhanger, opzet etc.), Sneeuwborstels en -ploegen, etc.
B-tham T&C B.V.
Schaarweg 2
6991GV RHEDEN (bij Arnhem)
+31626106206
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.