Citroen Jumper 35 2.2 HDI L3 Dub.Cabine 7-Pers. KIPPER/TREKHAAK/BLUETOOTH

€ 16.945,- excl. BTW

Bouwjaar 14-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 71.654 km
Deuren 4
Kenteken VX-757-J
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Citroen Jumper 35 2.2 HDI L3 Dub.Cabine 7-Pers. KIPPER/TREKHAAK/BLUETOOTH


€ 16.945,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 71.654 km
Deuren 4
Kenteken VX-757-J
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Lonkhuijzen Auto's BV
Contactpersoon GJ van Lonkhuijzen
Adres Ambachtsweg 8
Postcode 6673 DK
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 455005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lonk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: 2014 - 2024
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L3
Breedte: 209 cm
Wielbasis: 403 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.417 kg
Laadvermogen: 1.083 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Afleverpakket Bovag (€ 1.395 meerprijs):
Mogelijk op auto's van max. 8 jaar oud en max. 100.000km
-    Nieuwe APK
-    Poetsbeurt van binnen en buiten
-    Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
-    Tenaamstelling kenteken
-    Mattenset
-    12 maanden Bovag garantie, maximaal 15.000km
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Citroen Jumper altijd de controle. Deze auto uit 2016 heeft 71654 kilometer op de teller staan. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. U houdt van flexibiliteit? Wat dacht u dan van de derde zitrij, die u er met één simpele beweging bij krijgt? Tot de uitrusting van deze Citroen behoren ook getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en dagrijverlichting.

Andere zender, andere muziek, meer volume? Met de audiobediening op het stuur is het makkelijk en veilig geregeld.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

VOOR MEER FOTO'S VAN DEZE AUTO EN ONS OVERIG AANBOD ZIE ONZE WEBSITE WWW.LONK.NL

Wij zijn een no nonsense autobedrijf dat zich hoofdzakelijk bezighoudt met de in- en verkoop van vooral jong gebruikte auto's van alle merken. Onze gevarieerde voorraad is veelal afkomstig van dealerbedrijven, verhuurbedrijven en leasemaatschappijen uit binnen- en buitenland. Daarnaast is het ook mogelijk om uw huidige auto bij ons in te ruilen. Al onze auto's staan gepoetst in onze goed verlichte en overzichtelijke showroom.

Door onze hoge omzetsnelheid, scherpe inkoop en beperkte bedrijfskosten kunnen wij onze auto's tegen scherpe prijzen aanbieden. Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring en bieden tevens diverse garantiepakketten aan. Daarnaast worden veel van onze auto's geleverd met fabrieksgarantie.

Afleverpakket Standaard &n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie