Bouwjaar | 14-10-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 206.151 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | VL-187-D |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 206.151 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | VL-187-D |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. van Engelen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 35 |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34065130 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Constructiejaar: 2008
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Topsnelheid: 165 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.010 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 403 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Deze auto heeft een dichte bak met zeilen mocht je deze zeilen verwijderen heb je een open laad bak met een lengte van 4,20 m
= Bedrijfsinformatie =
Auto word verkocht onder handels voorwaarden zonder enige vorm van garantie en word aangeboden tegen een zeer schappelijke prijs !
we hebben geprobeerd de auto zo duidelijk mogelijk in beeld te brengen, mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag.
Is dit wellicht de auto voor u? neem dan contact op voor een vrijblijvende bezichtiging via
Aan deze en al onze advertenties zijn onder voorbehoud van typefouten of opties en er kunnen geen rechten aan worden ontleend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.