Bouwjaar | 29-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 78.450 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VR-113-V |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 78.450 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VR-113-V |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nidro Auto's b.v. |
Contactpersoon | N. Drost |
Adres | Molenstraat 4 |
Postcode | 4033 AV |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Website | www.nidroautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Open laadbak dubbele cabine
Constructiejaar: 2015
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1850 kg
Max. aslast achter: 1900 kg
Maten
Afmetingen (LxBxH): 574 x 210 x 225 cm
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.980 kg
Laadvermogen: 1.270 kg
GVW: 3.250 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 5
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Citroën Jumper DC 2.2 HDI L2H2 pick-up, van 10-2015 met 78.450 km. Dubbel cabine met 7 zitplaatsen, laadvermogen 1.270 kg, aanhanger (geremd) 2.500 kg. Zowel optisch als technisch in goede staat.
Voor informatie en/of overleg kunt u mailen verkoop@nidoautos.nl of bellen +31(0) 344 604111 (ook WhatsApp).
= Bedrijfsinformatie =
Nidro auto's is gevestigd in het Gelderse Lienden (vlakbij Tiel) en is het juiste adres voor de aanschaf van uw auto, bedrijfswagen of vrachtwagen.
De aangegeven prijs is een internetprijs.
Voor vragen of een proefrit neemt u dan contact met ons op: +31(0)344 604 111
KIJK VOOR ONS GEHELE AANBOD OP WWW.NIDROAUTOS.NL
Alle inruil is bij ons mogelijk.
(Onze advertenties worden met grote zorg samengesteld, echter kan aan de inhoud hiervan geen rechten worden ontleend).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.