Bouwjaar | 30-11-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 181.130 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-500-RR |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 8.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 181.130 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-500-RR |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VanStore.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildeweg 31 |
Postcode | 3771 NB |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 745491 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanstore.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: apr. 2016 - mei 2019
Cabine: enkel
Referentienummer: 8775
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 460 x 190 x 189 cm
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.708 kg
Laadvermogen: 1.392 kg
GVW: 3.100 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 225 x 160 x 144 cm
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk!
Bij export:
Voor alle Bedrijfswagens met Nederlandse kenteken en een geldige APK kunnen wij een export kenteken voor u maken:
- 14 dagen geldig inclusief verzekering voor € 200,--
Minimale aanbetaling tot koop bedraagt 20% van het totale bedrag (bevestigd door ons) . Wij reserveren geen voertuigen !!. Bevestigde Aanbetaling is aankoop.
In het geval van intracommunautaire levering dienen wij minimaal de volgende gegevens van u te ontvangen: KvK uittreksel van het bedrijf en geldig EU BTW nummer, kopie legitimatie van de ondernemer en een de bankrekening van het betreffende bedrijf. Voor alle BTW voertuigen die buiten de EU gaan hanteren wij een borg van 20% van het volledige factuurbedrag. Zodra u ons heeft geïnformeerd en wij middels het verstrekte douanedocument kunnen verifiëren dat het voertuig de EU heeft verlaten, zullen wij uw borg onmiddellijk terugbetalen.
Neem voor meer informatie contact op met ons verkoopteam!
Disclaimer: (prijs)wijzigingen, fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?
Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?
De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.
Plus
- sterke en relatief zuinige dieselmotor
- rijke en moderne uitrusting
- prima rijeigenschappen
Min
- slechts 1 schuifdeur standaard
- weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur
Conclusie
Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.