Dacia Duster 1.0 101pk Bi-Fuel LPG-G3 Comfort airco/cruise/navi/DAB/CarPlay

€ 13.900,-

Bouwjaar 01-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.915 km
Deuren 5
Kenteken H-151-PR Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Dacia Duster 1.0 101pk Bi-Fuel LPG-G3 Comfort airco/cruise/navi/DAB/CarPlay


€ 13.900,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.915 km
Deuren 5
Kenteken H-151-PR Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Roetert
Contactpersoon Robert Gredt
Adres Langschoten 58
Postcode 7371 EP
Plaats Loenen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5051295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 12722625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roetert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Origineel Nederlandse auto met logisch tellerrapport. ONZE prijs is RIJKLAAR INCLUSIEF 12 maanden Bovag Garantie, nieuwe APK, afleverbeurt, de Nationale Autopas, poetsen, volle tank en kentekenleges. GEEN meerprijs voor rijklaar maken. Geen meerprijs voor garantie. Rijden op LPG is al rendabel vanaf 8.000 km per jaar!. Zeer luxe en mooie Dacia Duster met hoge zit, comfortabel in- en uitstappen. LPG-G3 onderbouw tank, dus daar heeft u geen last van. Inruil, verzekering en financiering mogelijk. Vast telefoonnummer 055 - 5051295. Mobiel WhatsApp nummer 055 - 5051295

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie