Dacia Duster 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Essential Cruisecontrol|Apple|Camera|Navi

€ 18.900,-

Bouwjaar 22-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 27.451 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Dacia Duster 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Essential Cruisecontrol|Apple|Camera|Navi


€ 18.900,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 27.451 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MK Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veldoven 1110
Postcode 6826 TS
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 7620990 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mkautobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.271 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.776 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 282 - € 299 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis service pakket (inbegrepen): Het basis service pakket omvat: tenaamstelling, minimaal 3 maanden APK, wettelijke garantie, inspectie volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- MK afleverpakket (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket omvat: tenaamstelling, minimaal 1 jaar APK keuring, 6 maanden garantie, een halve tank brandstof, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, poetsen / reinigen in- en exterieur en uiteraard strenge algemene controle volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): Huisgarantie
- BOVAG garantie pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket omvat, 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK, een volle tank brandstof, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, poetsen / reinigen in- en exterieur, tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak zijn aan boord.

Houdt uw ogen op de weg en uw handen aan het stuur. Het audiosysteem met dab-ontvangst bedient u vanaf het stuurwiel. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Dacia DUSTER is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?

= Bedrijfsinformatie =

Wij staan als au

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie