Dacia Duster 1.0 TCe 100 Essential | Airco | Trekhaak | Apple CarPlay / Android Auto Navigatie |

€ 15.445,-

Bouwjaar 31-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.183 km
Deuren 5
Kenteken H-517-FZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Dacia Duster 1.0 TCe 100 Essential | Airco | Trekhaak | Apple CarPlay / Android Auto Navigatie |


€ 15.445,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.183 km
Deuren 5
Kenteken H-517-FZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jan van Mourik & zn Arnhem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veldoven 3
Postcode 6826 TS
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 2001167 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanmourik.nl/voorraad
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.166 kg
Laadvermogen: 559 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Dacia Duster die 61183 kilometer op de teller heeft staan. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ook is de auto voorzien van: warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audiosysteem. Daarbij kunt u het ook bedienen met de knoppen op het stuur. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. U bent in deze Dacia ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Dacia Duster is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Dacia Duster van het bouwjaar 2020 heeft 61183 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Al uw favoriete radiozenders letterlijk onder handbereik: dat kan met audiobediening op het stuur. Voor e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie