Dacia Duster 1.2 MHEV 130 Extreme | 360° Rondomzichtcamera | Parkeersensoren

€ 29.945,- incl. BTW

Bouwjaar 10-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.250 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Dacia Duster 1.2 MHEV 130 Extreme | 360° Rondomzichtcamera | Parkeersensoren


€ 29.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.250 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Zutphen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Stoven 16
Postcode 7206 AX
Plaats Zutphen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)575 - 524455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 435 x 181 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.279 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-06-2027
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Afleverpakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
- Plus Afleverpakket (€ 995 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- 12 maanden / 15000 KM vrij van onderhoud
- Health Check batterij EV/ HEV / PHEV
- Complete reinigingsbeurt binnen en buiten
- Loyaliteitspas voor 12 maanden
- Technische inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
- Vervangend vervoer tegen gereduceerd tarief tijdens garantie werkzaamheden
- € 25,- brandstof of volle accu
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK; 12 maanden / 15000 KM vrij van onderhoud, Complete reinigingsbeurt binnen en buiten, Health Check batterij EV/ HEV / PHEV, Loyaliteitspas voor 12 maanden, Nieuwe APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vervangend vervoer tegen gereduceerd tarief tijdens garantie werkzaamheden, Vloeistoffen controle en bijvullen, € 25,- brandstof of volle accu

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

De getoonde prijs is exclusief de getoonde treeplanken!

Met een auto als deze Dacia Duster komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2024. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 7000 De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in hoogte verstelbare passagiersstoel zijn aan boord.

Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale das

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie