Dacia Duster 1.2 TCe 125 Prestige Airco/Navi/Camera/Trekhaak

€ 15.945,-

Bouwjaar 11-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.937 km
Deuren 5
Kenteken XF-944-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Dacia Duster 1.2 TCe 125 Prestige Airco/Navi/Camera/Trekhaak


€ 15.945,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.937 km
Deuren 5
Kenteken XF-944-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Nijmegen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Winkelsteegseweg 150
Postcode 6534 AR
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3591340 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.782 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Bij het ontwerpen van de Dacia Duster stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de achteruitrijcamera. U bedient het full map navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Natuurlijk is deze Dacia Duster voorzien van cruise control. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. Ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook zijn aan boord.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging maken, bel dan met Bochane Nijmegen afdeling verkoop en vraag naar één van de verkoopadviseurs of stuur een e-mailbericht naar bochane-nijmegen@bochane.nl 

  

Autobedrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie