![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.015 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | JN-030-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 11.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.015 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | JN-030-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garagebedrijf Teerink B.V. |
Contactpersoon | A.G.A. Teerink |
Adres | Boeninksteeg 14 |
Postcode | 7009 ZC |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 324453 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageteerink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.176 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.751 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- 2 Basis afleverbeurt inclusief Bovag Garantie (inbegrepen): Basis afleverbeurt inclusief 12 maanden Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden Bovag garantie, A.P.K. minimaal 6 maanden, Controlebeurt, Wassen en reinigen van de auto
- 3 Onderhoud inclusief 12 maanden Bovag Garantie (€ 495 meerprijs): Onderhoud inclusief 12 maanden Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "2 Basis afleverbeurt inclusief Bovag Garantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; (Groot) Onderhoud volgens fabrieksschema, 12 maanden Bovag garantie, Hulppakket met lampenset, Minimaal 12 maanden A.P.K., Minimaal halve tank brandstof, Poetsen en polijsten van de auto
Nette, frisse en 100% dealer onderhouden Dacia Duster van eerste eigenaar. Complete auto die onder andere is voorzien van airco, cruise control met snelheidsbegrenzer, verstelbaar stuur, stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbare bestuurderstoel, elektrische ramen voor, centrale deurvergrendeling op afstand, 16 inch lichtmetalen velgen, boordcomputer en een originele radio/cd-speler met aux/usb aansluiting, bluetooth carkit en stuurbediening.
Standaard leveren wij deze auto af inclusief Bovag Garantie, is de auto geïnspecteerd op 40 punten volgens Bovag 40 puntencheck en voldoet deze auto bij aflevering aan de Bovag afleverbeurt eisen inclusief A.P.K..
U kunt er ook voor kiezen om de auto geheel klaar te laten maken door de werkplaats. De auto heeft dan minimaal 12 maanden A.P.K., krijgt een (grote) onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, een halve tank brandstof, hulppakket met lampenset en de auto wordt volledig gepoetst afgeleverd. De meerprijs hiervan bedraagt € 495,--.
Voor meer informatie over Bovag 40 puntencheck, Bovag afleve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
![Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10350/dacia-duster-tce-130-journey.jpg)
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.