Dacia Duster 1.2 TCe Prestige

€ 12.990,- incl. BTW

Bouwjaar 23-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 139.384 km
Deuren 5
Kenteken SG-293-B Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Dacia Duster 1.2 TCe Prestige


€ 12.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 139.384 km
Deuren 5
Kenteken SG-293-B Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Frazer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Stenenmaat 13
Postcode 7071 ED
Plaats Ulft
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 683515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijffrazer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.782 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Deze Dacia is afkomstig van de eerste eigenaar. Werkelijk een prachtexemplaar!

= Bedrijfsinformatie =

Wij hanteren geen rijklaar kosten maar zorgen wel voor een correcte aflevering: Afleverbeurt inclusief eventueel aanvullende werkzaamheden, volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur, halve tank brandstof. Tijdens de garantieperiode van 6 maanden heeft U garantie op alle slijtage-gevoelige onderdelen (banden, remmen, uitlaat, accu, ruitenwisserbladen, etc.) Omdat wij een Bovag autobedrijf zijn bieden wij U de mogelijkheid om tegen een meerprijs de garantie te verlengen van 6 naar 12 maanden. Informeer naar de meerprijs en mogelijkheden van dit product.
Eventuele navigatie updates tegen meerprijs.

Kom vrijblijvend langs voor een proefrit of een offerte, u bent van harte welkom!
Wenst u meer informatie dan kunt u ons bellen op het telefoonnummer 0315-683515 en vraag naar Charles Frazer. Uiteraard is inruil van uw huidige auto bij ons mogelijk!

Met vriendelijke groet,

Charles Frazer

Autobedrijf Frazer...al bijna 125 jaar rijplezier en mobiliteit!

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie