Dacia Duster 1.3 TCe 130Pk Extreme | Climate Control | Navigatie | Trekhaak | Cruise Control | Apple Carplay/Android Auto| Parkeersensoren en 360° Camera | Stoelve

€ 25.640,-

Bouwjaar 30-12-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.360 km
Deuren 5
Kenteken X-295-NH Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Dacia Duster 1.3 TCe 130Pk Extreme | Climate Control | Navigatie | Trekhaak | Cruise Control | Apple Carplay/Android Auto| Parkeersensoren en 360° Camera | Stoelve


€ 25.640,-

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.360 km
Deuren 5
Kenteken X-295-NH Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Mossel Renault Culemborg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pascalweg 29
Postcode 4104 BE
Plaats Culemborg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 545757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanmosselvkv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.221 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 1.763 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Servicepakket Basis (inbegrepen):

- Geldige APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Van Mossel Familiepas (incl. app)
- Tenaamstelling


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Servicepakket Plus (€ 795 meerprijs):

- Onderhoudsbeurt
- Vloeistoffen bijvullen
- Mobiliteitsgarantie
- Nieuwe APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Uitgebreide inspectie op 130 punten
- Reconditioneren in- en exterieur
- Landelijke dekking service


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Servicepakket Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Financier deze occasion tegen een aantrekkelijke rente. Vraag uw verkoopadviseur naar het actuele tarief en de voorwaarden. Let op: geld lenen kost geld.*

Voor meer zekerheid adviseren wij u om bij auto's vanaf € 4.500,-, het Van Mossel Servicepakket Plus aan te schaffen: De inhoud van dit pakket betreft onder andere een onderhoudsbeurt, APK minimaal 6 maanden, bijvullen van de vloeistoffen, mobiliteitsgarantie en een uitgebreide inspectie op 130 punten.

Het optionele Servicepakket Plus kost €795 voor onze occasions met een motorinhoud tot en met 2.0 liter. Voor occasions met een motorinhoud hoger dan 2.0 liter kost het Servicepakket Plus €1195. Dit pakket is niet verwerkt in de geadverteerde prijs van de auto. Onze voertuigen worden standaard afgeleverd met 12 maanden BOVAG garantie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie