Dacia Duster 1.6 Hybrid 140 Journey

€ 34.450,- incl. BTW

Bouwjaar 08-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Dacia Duster 1.6 Hybrid 140 Journey


€ 34.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Apeldoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan van de Dierenriem 41
Postcode 7324 AB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5333085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 435 x 181 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2024 komt; hij heeft slechts 500 kilometer afgelegd. Naar de pomp of aan de lader? Doe maar allebei. Deze Dacia Duster is voorzien van zowel een elektromotor als een verbrandingsmotor. Ideale combi! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Altijd de benodigde functies in beeld? Het digitale dashboard zorgt ervoor. De functie van de 360 graden camera in deze auto is om u een totaaloverzicht van de omgeving te geven, ongeacht hoe smal de straat of parkeerplek is. Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Telefoon onderweg aan de lader? Daar komt geen kabeltje aan te pas, want deze Dacia Duster is voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Deze auto is voorzien van navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en boordcomputer.

De geavanceerde technologie in deze Dacia is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Deze auto waarschuwt de bestuurder als die tekenen van vermoeidheid vertoont en kan zo ernstige ongelukken voorkomen. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Dacia Duster Brake Assist als remondersteuning. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie