Bouwjaar | 19-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.374 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-036-ZR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.374 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-036-ZR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Kleine & Zn. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwstraat 3 |
Postcode | 6981 AH |
Plaats | Doesburg-Stad |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)313 - 472365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renaultkleine.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2022
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.271 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.776 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 282 - € 299 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK, en RDW-leges.
- Optioneel afleverpakket 12 maanden Bovag Garantie (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Welkom in ons dealerbedrijf. Garage Kleine is opgericht in 1932 en is in 1946 Renault dealer geworden. Wij zitten gelegen in de binnenstad van Doesburg. Wij bieden van hieruit de verkoop van nieuwe en gebruikte automobielen, onderhoud, verkoop van onderdelen, Kijk voor meer informatie en ons occasion aanbod op WWW.AUTODOESBURG.NL.
Om uw ''Nieuwe'' auto zo perfect mogelijk af te kunnen leveren rekenen wij optioneel € 695,- afleveringskosten. Afleveringsbeurt volgens onderhoudsschema fabrikant, Distributie vervangen indien nodig, Nieuwe apk Keuring, 12 maanden BOVAG Garantie (max 20.000 km), Pechhulp in geheel Nederland, Officiële RDW vrijwaring voor uw inruilauto.
Prijs en uitvoeringsspecificaties voorbehouden.
Geldig voor auto's jonger dan 10 jaar en minder dan 150.000 km gereden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.