Bouwjaar | 07-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.201 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZJ-559-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.475,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.201 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZJ-559-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | K & H auto's |
Contactpersoon | Kees Timmer |
Adres | Buskesdries 21 |
Postcode | 6673 DP |
Plaats | Andelst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30338051 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kenhautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.032 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.549 kg
Max. trekgewicht: 1.090 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 150 - € 160 per kwartaal
INRUIL, FINANCIERING EN LEASING MOGELIJK
Voor een uitgebreide fotoreportage van meer dan 30 foto's kunt u kijken op onze website : www.kenhautos.nl
Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u contact opnemen met :
K & H auto's
Buskesdries 21
6673 DP Andelst
tel.: 06-30338051
www.kenhautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.