Dacia Spring Comfort Plus 45 Orange Pack RIJKLAARPRIJS EXCLUSIEF OVERHEIDSSUBSIDIE VAN ¤ 2.000,-

€ 17.500,-

Bouwjaar 23-08-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 2.239 km
Deuren 5
Kenteken S-762-JD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Comfort Plus 45 Orange Pack RIJKLAARPRIJS EXCLUSIEF OVERHEIDSSUBSIDIE VAN ¤ 2.000,-


€ 17.500,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 2.239 km
Deuren 5
Kenteken S-762-JD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Kleine & Zn. B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwstraat 3
Postcode 6981 AH
Plaats Doesburg-Stad
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)313 - 472365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.renaultkleine.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2022

Technische informatie
Koppel: 125 Nm

Aandrijving
Actieradius: 230 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 14

Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u

Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 373 x 158 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg

Accu
Accu: 27 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 51 minuten
Accu snelladen: 30 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK, en RDW-leges.
- Bovag Garantie (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 56 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Nooit meer tanken. Een laadkabel volstaat om het accupakket van deze Dacia Spring op te laden. U hoort slechts het lichte gezoem van de elektromotor tijdens het rijden. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 2239 Elke rit in deze Dacia Spring heeft een tikje meer, dankzij het lederen interieur. Tot de uitrusting van deze Dacia behoren ook 14 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Dacia helemaal compleet.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Is elektrisch rijden iets voor u? Bel dan nu om een proefrit te maken met deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Elektrische essentie

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?

Autotest | Dacia Spring Elektrische essentie

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • heel veel waar voor heel weinig geld
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
  • weinig ruimte achterin
  • diepe grondtoon van airconditioning

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.

Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.

Deel deze advertentie