Bouwjaar | 04-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.847 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 54-ZD-PZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
€ 1.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.847 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 54-ZD-PZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frans Wientjes Auto's B.V. |
Contactpersoon | Michael Derks |
Adres | Land van de Dierenriem 44 |
Postcode | 7324 AA |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.franswientjesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2007 - mei 2009
Modelcode: L251
Technische informatie
Koppel: 91 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 36 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 341 x 148 x 150 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 700 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.200 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
Handel / Export
= Bedrijfsinformatie =
Frans Wientjes Auto's, uw BOVAG autobedrijf in Apeldoorn met gewaardeerde klantbeoordelingen. Wij zijn al ruim 25 jaar hét adres voor een jonge betrouwbare occasions. Daarnaast leveren wij ook nieuwe auto's. Kortom veel verschillende merken in allerlei prijsklassen.
Wilt u deze auto financieren? Neem vrijblijvend met ons contact op Vragen betreffende autoverkoop ook via WhatsApp; 06-51227527 De informatie in onze advertenties is naar beste weten samengesteld, echter kunnen er geen rechten aan ontleent worden
U kunt optioneel gebruik maken van ons afleverpakket (€899,-)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!