![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-08-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.716 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | JZ-147-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.716 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | JZ-147-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Molenberg Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Houtakker 34B |
Postcode | 6681 CW |
Plaats | Bemmel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41287998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.molenbergmobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Heeft deze auto/motor uw interesse gewekt, neem vrijblijvend contact met Molenberg Mobility op voor beschikbaarheid, meer informatie, financiering en of een afspraak voor een proefrit.
Al de door ons vermelde prijzen bij personenauto's boven de € 4.500,00 zijn incl. Basis Rijklaar pakket.
o Basis Rijklaar Pakket: 1 maand garantie op motor en versnellingsbak, vloeistoffen check, voorzien van een geldige APK.
De vermelde prijzen bij personenauto's onder de 4.500,00 zijn meeneem prijzen ofwel Budget/ Meeneem auto's.
Molenberg Mobility Meeneem /Budget auto's onder de 4.500,00, worden verkocht zoals ze erbij staan.
Dit betekend bij Molenberg Mobility dat de klant de ruimte en gelegenheid krijgt tot het instellen van een onderzoek of de auto aan de technische eisen voldoet, daarnaast krijgt de klant ruim de tijd om een proefrit te maken. De koper heeft een onderzoekplicht en krijgt de mogelijkheid tot onderzoeken of keuren van de auto bij een derde onafhankelijk autobedrijf voor aanschaf.
Hierna is de klant vrij om te beslissen of hij/zij deze auto wil aanschaffen en het risico neemt.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Molenberg Mobility niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Onze voorraad personenauto's is afkomstig van geselecteerde dealers en betrouwbare partners.
Ons streven is bij iedere auto de onderhoudshistorie zo volledig mogelijk in kaart te hebben, zodat u voor geen verassing komt te staan en zorgeloos van u nieuwe aankoop kunt genieten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
![Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4304/fiat-500c-10-hybrid-rockstar.jpg)
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...