Bouwjaar | 29-01-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.959 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 68-PHL-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.959 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 68-PHL-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leliveld Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beemterweg 75-B |
Postcode | 7341 PD |
Plaats | Beemte Broekland |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81997806 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leliveldautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Origineel Nederlandse Fiat 500 Cabrio met slechts 70dkm op de teller met NAP. Deze auto heeft een nieuwe apk en is in goede staat. Fijne opties waaronder: Airco, elek. ramen en spiegels, CV, parkeersensoren achter, elektrisch te openen dak, lichtmetalen velgen, stuurbediening, AUX, USB, en nog veel meer.
Kortom een leuke auto voor nog vele jaren rijplezier!
= Bedrijfsinformatie =
Inruil, garantie en financiering(zakelijk & particulier) is mogelijk bij ons! Kijk voor meer informatie op www.leliveldautomotive.nl.
Wij zijn alle dagen van de week op afspraak geopend, ook 's avonds, op feestdagen en in het weekend! Wij zijn RDW erkend en kunnen overschrijven en eventueel vrijwaren van uw inruilauto direct voor u regelen.
Voor meer informatie of een bezichtiging/proefrit kunt u bellen/whatsappen op 06-81997806.
Graag tot ziens bij:
Leliveld Automotive
Beemterweg 75B
7341 PD Beemte Broekland
Tel: 06-81997806
Website: www.leliveldautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...