![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-521-ZD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-521-ZD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hazet B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transitoweg 2 |
Postcode | 4051 CA |
Plaats | Ochten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hazet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 427 x 180 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Vloeistofcheck
Kenteken tenaamstelling
Schoonmaken
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 3 (€ 995 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema
Poetsen, polijsten en interieur reiniging
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Fiat 500 X 1.3 GSE Cross S-design, 150 PK Automaat, Apple carplay/Android auto met verschillende apps waaronder Spotify, Whatsapp en Flitsmeister, Adaptieve cruise control met regelbare afstand op de voorganger, Achteruitrijcamera, Full LED koplampen, DAB Digitale radio, 18 inch lichtmetalen velgen, Half leder sportinterieur, Dodehoek assistentie, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Lichtmetalen velgen, Bluetooth telefoonverbinding met audiostreaming, LED Achterlichten, Climate control, Privacy glass, Achterspoiler, Navigatie, Lijnassistentie, Dakrailing, Leder stuurwiel, Keyless-entry en keyless-drive.
Iedere werkdag geopend van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd. Voor meer foto's van dit voertuig bezoekt u onze website www.hazet.nl. Inruil- en financiering van uw auto is mogelijk. Tevens financial lease beschikbaar met zeer gunstige tarieven en acceptatievoorwaarden, ook voor ZZP'ers. Ons adres: Transitoweg 2, 4051 CA, Ochten. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: +31344642819 en tijdens openingstijden via Whatsapp: +31633025511 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500X | La Dolce Vita
Afgaande op de specificaties in de folder is de Fiat 500X niet de meest rationele keuze. Het model is sinds 2014 op de markt en moet het daarom opnemen tegen veel jongere en modernere concurrenten. Het verbruik is relatief hoog en dat zorgt weer voor een hoge prijs. Daarom heeft Fiat de 500X aangepast voor modeljaar 2022. Weet Fiat de compacte crossover daarmee weer aantrekkelijk te maken?
![Autotest | Fiat 500X La Dolce Vita](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10079/fiat-500x-15-hybrid-yacht-club-capri-dct-cabrio.jpg)
De Fiat 500X voor modeljaar 2022 is voorzien van een mildhybrid motor. Het verbruik wordt er niet lager mee, maar het comfort neemt sterk toe. Samen met andere verbeteringen de beste 500X sinds 2014.
Plus
- soepele, sterke 1.5 Hybrid motor
- fraaie aankleding Yacht Club Capri editie
- dynamisch en toch comfortabel weggedrag
Min
- hoog verbruik, ondanks hybride techniek
- uitrusting op details verouderd
- forse prijs
Conclusie
De Fiat 500X is langer op de markt dan vrijwel iedere concurrent in zijn segment. Daarom heeft Fiat de 500X vernieuwd en daarbij optimaal gebruik gemaakt van de kracht van het merk. De zogenaamde Yacht Club Capri Cabrio-uitvoering maakt de 500X zo bijzonder, dat menigeen alle rationele argumenten zelfs graag vergeet!
Daarnaast zorgt mildhybrid aandrijving op papier voor een lager verbruik en dus een lagere aanschafprijs. In de praktijk is het verbruik echter hoog en zelfs hoger dan dat van soortgelijke concurrenten zonder enige vorm van elektrische assistentie. Toch biedt de nieuwe motor wel degelijk duidelijke voordelen: door te kiezen voor een traditionele opzet met vier cilinders met een ouderwets grote motorinhoud én de elektrische assistentie biedt de 500X bovengemiddeld veel comfort.
Mede dankzij de vele kleine aanpassingen die de afgelopen jaren zijn gemaakt is de Yacht Club Capri veruit de fijnst rijdende 500X die sinds 2014 is getest. Het is nog steeds geen opwindende of dynamische auto, maar juist een auto om rustig mee te toeren en te genieten van het leven. Of zoals de Italianen zeggen: la dolce vita.