Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge

€ 8.250,-

Bouwjaar 12-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.553 km
Deuren 5
Kenteken TD-628-Z Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge


€ 8.250,-

Algemeen

Bouwjaar 12-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.553 km
Deuren 5
Kenteken TD-628-Z Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bruil
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Doetinchemseweg 116
Postcode 7054 BK
Plaats Westendorp
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 298562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autobruil.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 365 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.455 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Wij zijn een Occasion Center die levert aan collega autobedrijven maar zeker ook aan de particuliere klant en al meer dan 50 jaar actief in de autobranche.

We houden ons bezig met de inkoop van jong gebruikte, dealer onderhouden occasions, voorzien van onderhoudshistorie/NAP en vaak afkomstig van de eerste eigenaar. Onze inruil en leveringsvoorwaarden zijn op basis van business to business, Alle genoemde prijzen zijn rijklare prijzen inclusief een APK keuring. Wij hanteren GEEN afleveringskosten. Bovendien staan wij in voor de juistheid van de vermelde bouwjaren en kilometerstanden.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Panda | De laatste, de beste

De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...

Autotest | Fiat Panda De laatste, de beste

De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.

Plus

  • overzichtelijk en wendbaar
  • stil en zuinig
  • toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto

Min

  • merkbaar op leeftijd
  • nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
  • eenvoudige uitrusting

Conclusie

Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.

En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.

Deel deze advertentie