Bouwjaar | 27-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.616 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-HTN-8 Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.616 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-HTN-8 Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees Jansen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzichtweg 14 |
Postcode | 3851 SH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51302545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceesjansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2005 - feb. 2010
Technische informatie
Koppel: 88 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 159 x 158 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.255 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
LEUKE NETTE AUTO.
SERVICEBOEKJE, NAP EN 2 SLEUTELS.
Inclusief APK.
Het doordachte concept van de Fiat Panda staat garant voor ruimte en rijcomfort. Dit is een auto van het bouwjaar 2009, hij heeft 156616 kilometer op de teller staan. Deze Fiat is voorzien van een pittige benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. Natuurlijk behoren donker getint glas achter, neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. En deze auto heeft ook lederen stuur, centrale portiervergrendeling, toerenteller, bagage afdekhoes en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met recente APK. Wij hanteren geen afleveringskosten. Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg en aandacht geplaatst, echter zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele onjuistheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.