Bouwjaar | 30-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.411 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-LTF-7 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.411 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-LTF-7 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf E. van Setten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Enkweg 41 |
Postcode | 6881 LX |
Plaats | Velp Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3617573 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.evansetten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - mrt. 2012
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 159 x 158 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.305 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Natuurlijk doet het formaat ertoe. Met deze Fiat Panda vindt u altijd een plekje! Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ook aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers in carrosseriekleur horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Ook is de Fiat uitgerust met: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Op verzoek leveren wij een Nationale Autopas (NAP).
Kijk voor ons totale aanbod op www.evansetten.nl.
Autobedrijf E. van Setten v.o.f. adverteert uitsluitend met correcte kilometerstanden.
Inruil is mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.
Wij berekenen GEEN afleveringskosten!
Graag tot ziens.
Autobedrijf E. van Setten
Enkweg 41
6881 LX Velp (Gelderland)
Telefoon 026-3617573
Mobiel 06-21541560
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.