Bouwjaar | 23-12-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.305 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 19-PV-XR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.305 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 19-PV-XR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Presikhaaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blankenweg 28A |
Postcode | 6827 BW |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38289196 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autoservice-presikhaaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 895 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.430 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
De auto is verkocht.
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 6 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Al onze auto's worden verkocht inclusief: APK (minimaal 6 maanden), technische controle, een professionele poetsbeurt, en zijn voorzien van het nodige onderhoud.
Hiernaast berekenen wij geen afleveringskosten of servicekosten. Ook kunnen wij gratis overschrijven op locatie.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk ongeacht het merk, leeftijd en kilometers.
Zie onze website voor een uitgebreide foto reportage.
Bij Autoservice Presikhaaf kunt u ook terecht voor een scherp financieringsvoorstel, onderhoud en de verzekering van uw auto! Wij vertellen u hier graag meer over.
Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.