Fiat Punto EVO 0.9 TwinAir Lounge | AIRCO | CRUISE | 5-DEURS | TREKHAAK | NAP | ZEER MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |

€ 5.395,-

Bouwjaar 31-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.743 km
Deuren 5
Kenteken 9-TDZ-72 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Fiat Punto EVO 0.9 TwinAir Lounge | AIRCO | CRUISE | 5-DEURS | TREKHAAK | NAP | ZEER MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |


€ 5.395,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.743 km
Deuren 5
Kenteken 9-TDZ-72 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Punt Wijchen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres kelvinstraat 15a
Postcode 6601 HH
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6791983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-punt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een tweecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. In deze Fiat profiteert u onder andere ook van: in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.

Voor het ware fingerspitzengefühl zorgt de audiobediening op het stuur. Er is ook cruise control aan boord, om met een constant tempo ontspannen en zuinig te rijden. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Fiat helemaal compleet.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat

Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?

Autotest | Fiat Punto Je bent jong en je wilt wat

Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.

Plus

  • nette prijs
  • ruim
  • geslaagde vormgeving

Min

  • goedkope, harde materialen
  • TwinAir niet zo zuinig als beloofd
  • onhandige vergrendeling achterklep

Conclusie

Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.

De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.

Deel deze advertentie