![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.005 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-LKH-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
€ 5.375,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.005 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-LKH-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-net.nl B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlijtseweg 202 |
Postcode | 7317 AN |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 8833250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-net.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2009 - dec 2011
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 169 x 149 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: Dit betreft een huisgarantie, dit kost € 250,-
Distributie riem is vervangen bij 120.374km.
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons staan alle auto's droog en overdekt, dus ook met regen en sneeuw kunt u bij ons gerust langs komen.
Dit betreft een scherpe meeneemprijs, de auto wordt afgeleverd met een gecontroleerde kilometerstand door NAP en tenaamstelling. Wij rekenen geen afleverkosten. Alle inruil is altijd welkom. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid. Voor meer informatie en/of voor het maken van een afspraak (ook buiten werktijden) kunt u bellen met Ertjo Buitenhuis Junior 06-51 05 58 25 of op 088-88 33 250
Alle financiering's mogelijkheden en lease mogelijkheden, voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
![Autotest | Fiat Punto Je bent jong en je wilt wat](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3810/fiat-punto-twinair-turbo-young.jpg)
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.