Bouwjaar | 29-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NX-244-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NX-244-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijnstraat 44 |
Postcode | 4191 CL |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14361579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.r-mobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2017
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4368 x 1792 x 1595 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.395 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Nieuw adres , u bent van harte welkom voor een bezichtiging of een proefrit op de rijnstraat 44 te Geldermalsen , inruilen is altijd mogelijk. Wel kunt u altijd het beste even bellen of de betreffende auto nog beschikbaar is. We zijn te bereiken op 0614-361579
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Tipo Cross | Voordeliger en leuker
De Fiat Tipo is een middelgrote auto waarbij het vooral draait om de functionaliteit en de prijs. Maar dat wil niet zeggen dat de Tipo geen leuke auto kan zijn! Dus toen Fiat de Tipo moderniseerde voor modeljaar 2021 werd een bijzondere uitvoering toegevoegd. Voortaan is de Tipo ook verkrijgbaar als avontuurlijke "Cross". Dat geeft dubbel reden om de Fiat Tipo opnieuw te testen...
De Fiat Tipo is functioneel en voordelig. Dankzij de facelift voor modeljaar 2021 is de Tipo leuker, comfortabeler en veiliger geworden (Cross-uitvoering). De lage prijs blijft het sterkste punt.
Plus
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
- onderscheidend dankzij Cross-uitvoering
Min
- harde, platte stoelen
- onderstel minder verfijnd dan concurrentie
- motor minder verfijnd dan concurrentie
Conclusie
Is de Fiat Tipo na de facelift voor modeljaar 2021 beter en aantrekkelijker geworden? Ja, zeker! De rijkere uitrusting maakt de Tipo comfortabeler en veiliger. De nieuwe motor zorgt voor een lager verbruik bij prestaties die ongeveer gelijk zijn gebleven. De Cross-versie geeft de Tipo een sterkere persoonlijkheid en is dankzij meer bodemvrijheid daadwerkelijk geschikt voor slechte wegen en zeer licht terrein.
Nog altijd is merkbaar hoe en waar Fiat heeft bezuinigd om de Tipo voordelig aan te kunnen bieden. Dat is echter geen nadeel, maar simpelweg een keuze. Zelfs in de meest luxueuze "Cross"-uitvoering is de Tipo namelijk een stuk voordeliger dan de eenvoudigste uitvoering van middelgrote stationcars van de meeste andere merken.