Bouwjaar | 28-02-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.668 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 45-ZVX-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.668 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 45-ZVX-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf AJO B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lutterveldweg 2 |
Postcode | 4005 LD |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 619153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ajo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2018
Modelcode: B232
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Lengte: 408 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,7 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 maanden garantie: Afleveringsbeurt, minimaal 1 jaar APK, schoongemaakt en brandstoftank halfvol. 1 jaar mobiliteit service bij het merk Suzuki
Autobedrijf AJO BV is in 1976 opgericht en vanaf 1987 Suzukidealer voor Tiel en omstreken. Naast de verkoop van nieuwe Suzuki's hebben wij ook een ruim aanbod van (jonge) occasions Suzuki`s en overige merken. Alle auto`s zijn rijklaar geprijsd, dus GEEN afleverkosten. Wij ontmoeten u graag in ons bedrijf en willen voor u iets betekenen in uw mobiliteitsbehoefte. Met vriendelijke groeten, Jacco van Ewijk en Roald Keijser. telefoon 0344-619153
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford B-Max | Moderne architectuur
Moderne architectuur is vrijwel altijd een lust voor het oog. Maar slechts een enkele keer biedt het daadwerkelijk meer functionaliteit boven bestaande ontwerpen. Ford komt nu met een auto met een stukje bijzondere architectuur: de B-Max heeft voorin scharnierende deuren, achter schuifdeuren en daar tussenin helemaal niets! Bovendien zou dit ruimtewondertje even goed rijden als de beste personenauto.
De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar, zuiniger en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte bereikbaar.
Plus
- ruim en praktisch
- sublieme wegligging
- nette prestaties, beschaafd verbruik
Min
- stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- forse prijs
- openen/sluiten achterklep vraagt veel spierkracht
Conclusie
Ford introduceert de B-Max: een compacte MPV die zich onderscheidt met een bijzondere opzet. De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar in druk verkeer en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte dankzij slimme deuren (voor scharnierend, achter een schuifdeur en geen B-stijl) gemakkelijker te bereiken.
De dieselmotor voldoet, maar is niet beter of slechter dan die van de concurrentie. De 1.0 liter driecilinder benzinemotor is juist een aanrader. Alhoewel in de praktijk niet zo zuinig als in de folder wordt beloofd, is de B-Max 1.0 EcoBoost wel zuiniger dan de meeste tegenstrevers. De prestaties zijn echter minstens zo goed.
Het allerbelangrijkste voordeel van de B-Max is dat het een Ford is. Net als de andere modellen van Ford is ook dit de best sturende auto in zijn segment. Het weggedrag is uitstekend voor een auto als deze en dat komt zowel het comfort als de veiligheid ten goede.