Bouwjaar | 31-01-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.585 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SN-342-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.585 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SN-342-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MP Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Johannes Huddeweg 14 |
Postcode | 6827 CB |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17477676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4491 x 1828 x 1626 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Zeer rijke opties auto ,RIJDT EN SCHAKELT ZEER GOED
Auto is alle onderhouden op tijd gehad
Recent vervangen olie en olie filter A merk door ons
LET OP AUTO IS TE KOOP IN OPDRACHT VAN KLANT
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en financiering mogelijk
Wij maken graag een aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Vraag naar de mogelijkheden, stuur hiervoor een bericht naar ons met de volgende gegevens: Kenteken, Kilometerstand en Foto's.
Voor financiering of financial lease kunt u gerust uw gegevens door mailen meestal krijgt u binnen 24 uur antwoord
Wij reageren niet op biedingen. Verzoeken voor kortingen of onderhandelingen over een laatste prijs worden resoluut afgewezen en niet in overweging genomen.
al onze auto`s staan te koop tegen scherpe internet prijzen.
wij rekenen geen afleverkosten.
garantie is mogelijk tegen een meerprijs.
Wij zijn alleen geopend op afspraak. Voor een afspraak of informatie kunt u contact opnemen met ons op 06-17477676
Ook op zaterdag en zondag zijn wij op afspraak open
Voor meer informatie bellen naar
06-17477676
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.