Bouwjaar | 17-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.836 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-261-LV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.836 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-261-LV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ikink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 1 |
Postcode | 7134 PE |
Plaats | Vragender |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 372735 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ikink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Connected | PDC, 1e eigenaar
- Kenteken: H-261-LV
- Merk: Ford
- Model: EcoSport
- Tellerstand: 20836 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: SFJL
- Vermogen: 73 kW / 99pk
- Ledig gewicht: 1259 kg
- Max. trekgewicht: 900 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 433 cm
- Breedte: 177 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Sportvelgen
Infotainment
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Afleverpakketten
Ikink garantiepakket - €595,-
Bij ons kunt u het Ikink garantiepakket kiezen, dit houdt in: 6 maanden garantie, (grote) onderhoudsbeurt, APK nieuw, airco check, compleet poetsen, interieur reinigen, auto op naam, tank 1/4 vol, vloermatten nieuw.
Ikink BOVAG-garantiepakket - €895,-
Bij ons kunt u een BOVAG-garantiepakket kiezen, dit houdt in: 12 maanden BOVAG-garantie, BOVAG 40-puntencheck, (grote) onderhoudsbeurt, APK nieuw, airco check, compleet poetsen, interieur reinigen, auto op naam, tank 1/4 vol, vloermatten nieuw.
Autobedrijf Ikink
Schoolstraat 1
7134PE Vragender
0544372735
info@ikink.nl
www.ikink.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!