Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line X | Camera, ACC, PDC, B&O audio, Winterpakket

€ 16.500,-

Bouwjaar 31-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.887 km
Deuren 5
Kenteken L-779-HT Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line X | Camera, ACC, PDC, B&O audio, Winterpakket


€ 16.500,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.887 km
Deuren 5
Kenteken L-779-HT Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ikink
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schoolstraat 1
Postcode 7134 PE
Plaats Vragender
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)544 - 372735 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ikink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line X | Camera, ACC, PDC, B&O audio, Winterpakket


- Kenteken: L-779-HT
- Merk: Ford
- Model: Fiesta
- APK tot: 31-05-2025
- Tellerstand: 89887 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Kleurnaam: Chrome Blauw
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: M0JB
- Vermogen: 69 kW / 94pk
- Ledig gewicht: 1064 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 407 cm
- Breedte: 176 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Comfort Pack

- Armsteun voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar

Pakket: Driver Assistance Pack 2

- Achteruitrijcamera
- Autonomous Emergency Braking
- Cruise control adaptief
- Dodehoek detectie
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor
- Verkeersbord detectie

Pakket: Technology Pack

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Keyless entry

Pakket: Winter pack

- Stuurwiel verwarmd
- Verwarmde voorruit
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Parkeer pakket

- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Side-skirts
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Trekhaak met afneembare kogel
- Verwarmde voorruit

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Pro

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie