Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium NAP/NL AUTO/CRUISE/APK/

€ 4.995,-

Bouwjaar 29-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.897 km
Deuren 4
Kenteken 2-KFJ-69 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium NAP/NL AUTO/CRUISE/APK/


€ 4.995,-

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.897 km
Deuren 4
Kenteken 2-KFJ-69 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tomas Weyn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Malkenschoten 1D
Postcode 7333 NL
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20102380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tomasweynautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2013

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3982 x 1722 x 1495 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.001 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.101 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Te koop aangeboden:

In een zeer nette staat verkerende origineel Nederlands geleverde perfect onderhouden goed rijdende en tevens compleet uitgevoerde Ford Fiësta 1.0 EcoBoost Titanium! Deze Ford beschikt over een geheel aantoonbaar onderhoudsverleden een ruime APK keuring en een NAP aantoonbaar kloppende kilometerstand d.m.v. een NAP teller rapport!

LET OP ZEER NET UITZIENDE PERFECT ONDERHOUDEN KEURIG NET RIJDENDE EN TEVENS COMPLEET UITGEVOERDE FORD FIËSTA!

ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE FORD!

NAP AANTOONBAAR KLOPPENDE KILOMETERSTAND D.M.V. EEN NAP TELLER RAPPORT!

Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Led verlichting
Distributieriem spanrollen + waterpomp vervangen bij 201.023 km (31-03-2023)
Laatste beurt uitgevoerd bij 206.597 km (01-11-2023)
Voorruitverwarming
ISOFIX
USB ingang
Geheel aantoonbaar onderhouden
Parkeersensoren
AUX aansluiting
ISOFIX
Cruise control
Verwarmde buitenspiegels
Climate control (automatische airco)
Lichtsensor
Bumpers + spiegels in carr. kleur meegespoten
Radio/CD Speler
Stuurwielbediening
Handsfree bellen
Airbags
5-deurs
Achterbanken in delen neerklapbaar
2 origineel geleverde sleutels aanwezig
Centrale deurvergrendeling op afstand
Boordcomputer
NAP (de kilometerstand is gecontroleerd door Nationale AutoPas Nederland en is daarom dus aantoonbaar en gegarandeerd logisch!)
Mistlampen achter + voor
Stuurbekrachtiging
Lichtmetalen velgen
Afdekscherm bagageruimte
APK keuring
Metallic lak
Stoelen in hoogte verstelbaar
ESP
Hoofdsteunen voor + achter

Dit betreft een zeer net uitziende perfect rijdende keurig net onderhouden origineel Nederlands geleverde en tevens compleet uitgevoerde Ford Fiësta 1.0 EcoBoost Titanium met een volledig sluitende onderhoudsgeschiedenis een ruime APK keuring en een NAP aantoonbaar kloppende kilometerstand d.m.v. een NAP teller rapport.

Distributieriem spanrollen + waterpomp vervangen bij 201.023 km (31-03-2023).

Laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd bij 206.597 km en de volgende zal pas hoeven te gebeuren bij 236.597 km dus hier voorlopig geen omkijken meer naar.

Al met al in een zeer nette staat verkerende origineel Ne

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie