Bouwjaar | 29-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.764 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 5-KFJ-71 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
€ 7.440,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.764 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 5-KFJ-71 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Zutphen - Lochem B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 5 |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 526622 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozutphen-lochem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2013 - jul. 2016
Modelcode: B299
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 171 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.525 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Nieuwsgierig geworden naar deze prachtige occasion? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op
U kunt ons telefonisch bereiken op 0575-526622 (ook via WhatsApp)
of via de mail zijn wij te bereiken via verkoop@autozutphen-lochem.nl
Vertrouwd! Auto Zutphen-Lochem een echt familiebedrijf sinds 1938!
Wij begrijpen dat u het kopen van een auto misschien wel spannend vindt. Daarom zoekt u een betrouwbare partner, en dat is precies waar wij als familiebedrijf het verschil maken.
Let op! Deze advertentie is met zorg opgesteld, gezien de vele specificaties en verschil in uitvoeringen kan er een afwijking optreden. Aan de advertentie en prijzen kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer de opties die voor u belangrijk zijn of vraag één van onze verkoopadviseurs om de optielijst samen te controleren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.