Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-670-FX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
€ 9.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-670-FX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Koppel: 110 Nm
Aantal cilinders: 3
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.057 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Wielbasis: 249 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 0 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (NEDC): 109 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik (WLTP): 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 151 - € 604 per kwartaal
De vermelde prijs binnen Nederland is een meeneemprijs. Neem contact met ons op voor informatie over garantie- en/of onderhoudspakketten.
Financiering nodig?
Dat is mogelijk! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Interesse in meer informatie of een proefrit?
Wilt u meer informatie of een proefrit plannen? Neem telefonisch of per mail contact met ons op, dan weten we dat u serieus geïnteresseerd bent. De koffie staat klaar!
Wij adviseren u om voorafgaand aan uw bezoek telefonisch contact op te nemen voor de beschikbaarheid, om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
Hoewel wij de informatie in onze advertenties met zorg samenstellen, kunnen er geen rechten worden ontleend aan eventuele fouten met betrekking tot opties en/of accessoires.
Als lid van BOVAG en Bosch Car Service zijn wij al meer dan 30 jaar actief en beschikken wij over een voorraad van meer dan 300 occasions. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, schadeherstel, inruil, inkoop, export, financiering en carwash. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een proefrit in te plannen. Wij staan klaar om u te helpen!
Auto Wientjes BV
Veenhuizerweg 132
7325 AM Apeldoorn
Tel: 055 - 323 1635
E-mail: info@autowientjes.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.