Bouwjaar | 17-11-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.294 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RG-960-K Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 9.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.294 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RG-960-K Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leliveld Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beemterweg 75-B |
Postcode | 7341 PD |
Plaats | Beemte Broekland |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81997806 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leliveldautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Origineel Nederlandse dealer onderhouden Ford Fiesta uit 2017 met NAP. Van binnen en buiten in nette staat met nieuwe apk tot november 2025! Daarnaast heeft de auto recent een onderhoudsbeurt gehad. Fijne opties zoals Airco, carplay, cruise control, elek. ramen en spiegels, Trekhaak en nog veel meer.
De auto staat klaar voor nog vele jaren rijplezier!
= Bedrijfsinformatie =
Inruil, garantie en financiering(zakelijk & particulier) is mogelijk bij ons! Kijk voor meer informatie op www.leliveldautomotive.nl.
Wij zijn alle dagen van de week op afspraak geopend, ook 's avonds, op feestdagen en in het weekend! Wij zijn RDW erkend en kunnen overschrijven en eventueel vrijwaren van uw inruilauto direct voor u regelen.
Voor meer informatie of een bezichtiging/proefrit kunt u bellen/whatsappen op 06-81997806.
Graag tot ziens bij:
Leliveld Automotive
Beemterweg 75B
7341 PD Beemte Broekland
Tel: 06-81997806
Website: www.leliveldautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.