Bouwjaar | 28-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.227 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 61-LNF-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.227 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 61-LNF-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Henk van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 134C |
Postcode | 3852 AH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51579461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4078 x 1709 x 1481 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 941 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.041 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Zeer mooie en rijk uitgevoerde Ford Fiesta Titanium uitvoering. Rijd en schakelt goed. Een nette auto van zowel binnen als van buiten.
Het is een origineel Nederlandse auto waarvan de kilometerstand logisch is, de onderhoudshistorie aanwezig is en de 2e sleutel aanwezig is.
Deze auto is voorzien van vele opties zoals onder andere : Cruise control, Climate control (Airco), Automatische verlichting, Regensensor, Elektrische ramen, Lichtmetalen velgen, Centrale deurvergrendeling op afstand, Bluetooth telefonie, Parkeersensoren, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Verwarmde buitenspiegels, Elektrisch bediende buitenspiegels, Sfeerverlichting interieur en nog veel meer
Onze auto's staan binnen en dus droog. Ideaal voor een bezichtiging met slecht weer
De auto die u bij ons koopt wordt bij ons gratis overgeschreven.
Wij brengen geen afleveringskosten in rekening.
Inruilen is mogelijk, bel of mail voor meer info
Aankoop in combinatie met een gehele financiering of een gedeelte financiering is geen probleem.
LET OP DE LAATSTE FOTO VOOR DE ROUTEBESCHRIJVING.
Sommige navigatie systemen sturen je een aantal inritten verder erin. Dus let op 134C
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.