Ford Fiesta 1.3-8V Style 2004

€ 1.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-05-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.643 km
Deuren 2
Kenteken 53-PD-HL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Ford Fiesta 1.3-8V Style 2004


€ 1.450,-

Algemeen

Bouwjaar 13-05-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.643 km
Deuren 2
Kenteken 53-PD-HL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Henk van Schaik
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harderwijkerweg 134C
Postcode 3852 AH
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51579461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhenkvanschaik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2004

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 17,3 s
Topsnelheid: 161 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4031 x 1683 x 1468 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.105 kg
Max. trekgewicht: 100 kg (ongeremd 100 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Rijd en schakelt prima.
Het is een origineel Nederlandse auto waarvan de kilometerstand logisch is en de boekjes aanwezig zijn.
De APK is geldig tot en met 20-05-2025.


De auto die u bij ons koopt wordt bij ons gratis overgeschreven.
Wij brengen geen afleveringskosten in rekening.
Inruilen is mogelijk, bel of mail voor meer info
Aankoop in combinatie met een gehele financiering of een gedeelte financiering is geen probleem.


LET OP DE LAATSTE FOTO VOOR DE ROUTEBESCHRIJVING.
Sommige navigatie systemen sturen je een aantal inritten verder erin. Dus let op 134C

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie