Bouwjaar | 26-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.055 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-LDK-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.055 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-LDK-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Holthuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meniststraat 24 |
Postcode | 7091 ZZ |
Plaats | Dinxperlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 652987 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-holthuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 954 kg
Laadvermogen: 546 kg
GVW: 1.500 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Erg goed uitziende Ford Fiësta 1600i 5-deurs met 149.000km van bouwjaar 2010.
Motor en versnellingsbak in perfecte staat; auto loopt als nieuw.
O.a. uitgevoerd met climate-control en cruise-control.
De airco-condensor en aircopomp zijn bij inruil vernieuwd en is geheel opnieuw gevuld.
De lichtmetalen wielen zijn voorzien van 195/50-R15 HANKOOK zomerbanden.
De Ford Fiësta is afkomstig van 1e eigenaar en is door ons nieuw verkocht en dealeronderhouden.
De distributieriem en waterpomp zijn reeds vernieuwd bij km.stand: 96.582km.
= Bedrijfsinformatie =
De getoonde prijs voor deze occasion is inclusief alle onvermijdbare kosten (kenteken tenaamstelling en eventueel een RDW vrijwaring voor uw inruil auto/caravan), maar exclusief het afleverpakket.
Ook als u niet kiest voor een afleverpakket zullen wij zorgen voor een correcte aflevering! De getoonde prijs is zonder Bovag garantie.
Kiest u voor Bovag garantie dan zijn er verschillende afleveringspakketten mogelijk; Standaard, Extra of Compleet.
Kijk ook op onze website voor meer informatie en prijzen.
U kunt ook bellen: 0315-652987 of mobiel: 06-53203331.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.